Handtekeningen E-mails Last updated: 2021-03-03


De handtekeningen kunnen via volgende stappen ingevuld/aangepast worden.

  • Basis
  • Bestand
  • Pc-afhankelijke
  • Parameters
  • Tabblad handtekeningen

Uitleg van de mogelijkheden

Er kunnen handtekeningen (in 4 talen) ingesteld worden voor

  • Standaard email, bvb vanuit klantenfiche, leveranciersfiche, …
  • Offerte
  • Orderbevestiging
  • Werkbon
  • Leveringsbon
  • Factuur
  • Verzamelfactuur
  • Rappel
  • Bestelbon leverancier

  1. Doorsturen naar andere handtekeningen
    De ingestelde handtekening bij standaard per taal kan doorgestuurd worden naar de handtekeningen die eronder staan

  2. Handtekening bewerken
    Via deze knop kunnen handtekeningen toegevoegd/aangepast worden.
    Deze handtekeningen moeten wel in html opgemaakt worden.

  3. Handtekening(en) Importeren vanaf
    Indien bij een andere gebruiker de handtekeningen reeds correct opgemaakt zijn, kunnen deze geïmporteerd worden vanuit de andere gebruiker.
    Er kan gekozen worden om alle handtekeningen of enkel de nog niet bestaande (Enkel Nieuwe)  te importeren.

  4. Doorsturen naar andere talen
    Per soort handtekening kan deze doorgestuurd worden naar de andere talen ipv deze zelf manueel te wijzigen.